Langø Forsamlingshus

Page
Menu
Du er her:   Hjem > Priser > Leje af forsamlingshuset

Leje af forsamlingshuset

Priserne gælder aftaler der indgås efter den 5. maj 2022

Tlf.: 6172 8568 - CVR Nr. 2296 8017

Arrangementer:

Medlemmer

Ikke medlemmer

Udlejning af hele huset:

 kr. 3.000,- kr. 3.300,-

Lille Sal:

kr. 1 .600,-

kr. 1.800,-

     

Møder/generalforsamling:

   

Store sal:

 kr. 1.200,-

 kr. 1.500,-

Lille sal:

 kr. 600,-

 kr. 800,-

Depositum/reservering: kr. 1.000,- (betales ved bestilling), resten betales når nøgle afleveres.

Alle priser er inkl. obligatorisk slutrengøring – kr. 500.-

Medlemskort til Langø Forsamlingshus – kr. 50,-

Porcelæn der er gået i stykker, skal erstattes med kr. 30,- pr. del

Servering af kaffe og kringle, til møder/generalforsamlinger – kr. 45,- pr. person

Vand, varme og el betales efter forbrug, spørg evt. efter ca. pris.

Borde:
10 Runde borde – 120 cm
20 Aflange borde – 180x75 cm
10 Aflange borde – 120x75 cm

Er der andre ønsker, så kontakt Ole Pedersen på 6172 8568

Priserne er inkl. service, borde, stole.

Husorden for Langø Forsamlingshus:

Følgende gælder for udlejning til private:

Lejeren er ansvarlig for det lejede.

Lokalerne må ikke anvendes til andet formål end det aftalte.

Der må maks. opholde sig 150 personer inkl. personale.

Udlejer har intet ansvar for mad/drikkevarer eller andet, der deponeres i huset.

Lokalerne må ikke efterlades uaflåst eller med åbne vinduer.

Rygning er ikke tilladt indendørs, hvis der er ansat personale.

Evt. fyrværkeri skal holdes efter fyrværkerilovens regler. Lejer er ansvarlig.

Tom emballage fra øl og vin/spiritus skal man selv bortskaffe.

Under fester:

              
1.       Det er lukkede fester, dvs. at der ikke er offentlig adgang.
2.       Ved udlejning til ungdomsfester el. lign skal der være 2 eller flere forældre tilstede.
3.       Scenen og forstærkeranlæg må kun anvendes efter aftale.
4.       Opvaskemaskinen må kun benyttes efter aftale og instruktion.
5.       Efter kl. 02:00 må der kun spilles dæmpet musik.
6.       Efter kl. 04:00 skal der være fuldstændig ro.
7.       Lejeren har ansvaret for, at der ikke larmes eller støjes på udendørsarealerne, og at naboerne ikke generes.

Lejeren medbringer selv: Duge, viskestykker, karklude, rengøringsmidler, affaldsposer, toiletpapir, køkkenruller o. lign.

Ved afleveringen:

1.       De lejede lokaler afleveres grov rengjort, køkkenfaciliteter, hårde hvidevarer samt ovne skal afleveres slut rengjort.
2.       Service vasket op, sorteret og anbragt som aftalt.
3.       Der skal være ryddet op, affald skal anbringes i skraldecontaineren, hvis det ikke er muligt, skal det bortskaffes på lejers foranledning.
4.       Borde og stole skal være rengjorte.
5.       Ødelagt service efterlades synligt. Dette samt ødelagt inventar erstattes af lejer ved aflevering af nøglen.

 

« forrige top næste »

Powered by CMSimple | Template: ge-webdesign.de | Modified by: birch-web design | Login

Page
Menu
Hjem Print Version Sitemap

Page
Menu