Tlf.: 6172 8568 - CVR Nr. 2296 8017
Arrangementer: |
Medlemmer |
Ikke medlemmer |
Udlejning af hele huset: |
kr. 3.000,- | kr. 3.300,- |
Lille Sal: |
kr. 1 .600,- |
kr. 1.800,- |
Møder/generalforsamling: |
||
Store sal: |
kr. 1.200,- |
kr. 1.500,- |
Lille sal: |
kr. 600,- |
kr. 800,- |
Depositum/reservering: kr. 1.000,- (betales ved bestilling), resten betales når nøgle afleveres.
Alle priser er inkl. obligatorisk slutrengøring – kr. 500.-
Medlemskort til Langø Forsamlingshus – kr. 50,-
Porcelæn der er gået i stykker, skal erstattes med kr. 30,- pr. del
Servering af kaffe og kringle, til møder/generalforsamlinger – kr. 45,- pr. person
Vand, varme og el betales efter forbrug, spørg evt. efter ca. pris.
Borde:
10 Runde borde – 120 cm
20 Aflange borde – 180x75 cm
10 Aflange borde – 120x75 cm
Er der andre ønsker, så kontakt Ole Pedersen på 6172 8568
Priserne er inkl. service, borde, stole.
Følgende gælder for udlejning til private:
Lejeren er ansvarlig for det lejede.
Lokalerne må ikke anvendes til andet formål end det aftalte.
Der må maks. opholde sig 150 personer inkl. personale.
Udlejer har intet ansvar for mad/drikkevarer eller andet, der deponeres i huset.
Lokalerne må ikke efterlades uaflåst eller med åbne vinduer.
Rygning er ikke tilladt indendørs, hvis der er ansat personale.
Evt. fyrværkeri skal holdes efter fyrværkerilovens regler. Lejer er ansvarlig.
Tom emballage fra øl og vin/spiritus skal man selv bortskaffe.
1. Det er lukkede fester, dvs. at der ikke er offentlig adgang.
2. Ved udlejning til ungdomsfester el. lign skal der være 2 eller flere forældre tilstede.
3. Scenen og forstærkeranlæg må kun anvendes efter aftale.
4. Opvaskemaskinen må kun benyttes efter aftale og instruktion.
5. Efter kl. 02:00 må der kun spilles dæmpet musik.
6. Efter kl. 04:00 skal der være fuldstændig ro.
7. Lejeren har ansvaret for, at der ikke larmes eller støjes på udendørsarealerne, og at naboerne ikke generes.
Lejeren medbringer selv: Duge, viskestykker, karklude, rengøringsmidler, affaldsposer, toiletpapir, køkkenruller o. lign.
Ved afleveringen:
1. De lejede lokaler afleveres grov rengjort, køkkenfaciliteter, hårde hvidevarer samt ovne skal afleveres slut rengjort.
2. Service vasket op, sorteret og anbragt som aftalt.
3. Der skal være ryddet op, affald skal anbringes i skraldecontaineren, hvis det ikke er muligt, skal det bortskaffes på lejers foranledning.
4. Borde og stole skal være rengjorte.
5. Ødelagt service efterlades synligt. Dette samt ødelagt inventar erstattes af lejer ved aflevering af nøglen.
Powered by CMSimple | Template: ge-webdesign.de | Modified by: birch-web design | Login